ICARUS CANOPIES - Skydiving, Tandemový seskok Slávnica | wind tunnel Praha

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:


ICARUS CANOPIES  ceník ZDE

Přední světový výrobce sportovních vrchlíků ICARUS má ve své nabídce padáky jak pro běžného parašutistu, tak pro skalní příznivce adrenalinu či vyznavače extrémních letů a swoopů. Všechny modely padáků ICARUS si můžete objednat v libovolné velikosti.

Icarus Student ZP-7
Studentský eliptický sedmikanál ze ZP látky. Nová koncepce studentských padáků. Jednoduchá přistání, pomalé otáčení, padák nelze přetáhnout, vysoká spolehlivost.

Icarus Equinoxe
Equinoxe je padák určený především studentům a začátečníkům a profesionálním dropzonám. Je to devítikanál klasického tvaru, kde vršek je z nepropustné tkaniny „Zpo“ a spodek a žebra vrchlíku z tkaniny F 111. Tento padák se vyznačuje stabilní konstrukcí, velmi dobrým otevíráním ve směru letu, jednoduchým ovládáním, které promine hrubší zásahy so řízení a především zmatším balením než podobné Zpo padáky.

Vyrábí se ve velikostech 189, 209, 239, 259, 279 a 299 stop. S dacron a vectran šňůrami s nabídkou spektra šňůr. Barevná paleta : , SILVER, BLACK, LEMON, NEON PINK, YELLOW, ROYAL BLUE,


Icarus Omni
Nejnovější design sedmikanálových padáků. Icarus Omni je lehce poloeleptický vrchlík ze ZP látky, konstruovaný jako padák pro univerzální použití, s měkkým otevíráním ve směru, definovanými letovými vlastnostmi, dobrým ovládáním, navíc se zvýšenou klouzavostí ...
Při nižším zatížení (pod 0,9 psf) je to dobrý přechodový vrchlík pro toho, kdo chce být v klidu. Vyšší zatížení (až do 1,5 psf) znamená také vyšší výkon, ale při zachování měkkých otevírání a skvělých přistání.
Doporučené zatížení mezi 0,75 psf a 1,5 psf.
Jako všechny padáky Icarus i Omni můžete objednat v jakékoliv velikosti.  
- TABULKA ZATÍŽENÍ -

Icarus Safire 2
Nástupce Safiru. Jako u původního Safiru Jde i tentokrát o skutečnou elipsu, lehce tvarovanou, se zapracovaným konstantním poměrem komor, který udržuje zvýšenou pevnost vrchlíku.
Safire2 je pokročilá verze integrující nové technologie formování tvaru a trimu, která padáku dodává zvýšenou klouzavost, vyšší ovladatelnost jak na řidičkách tak na předních popruzích, výkonější flare a rychlejší vyplavání činí chování padáku více předvídarelné. Safire2 byl vytvořen jako univerzální, nekonfliktní padák střední třídy, zachovávající výhody 9-kanálu, aniž by ale šlo o padák radikální či vyžadující zvláštní pozornosti. Má pohodlná otevírání, jednoduše se balí a skvěle se na něm přistává.
Doporučené zatížení od 0,75 psf do 1,6 psf.
Jako všechny padáky Icarus i Safire2 můžete objednat v jakékoliv velikosti.   
- TABULKA ZATÍŽENÍ -

Crossfire2 - vysoce výkonný devítikanál
Crossfire je, co se týče výkonu, kategorickým krokem vpřed oproti jiným 9-kanálům. Jeho nadání swoopovat jej řadí téměř na stejnou úroveň jako EXTreme FX s příčnými žebry, ale při zachování příjemných charakteristik, jako je rychlé vyplavání z oblouků a rovná otevírání.
Crossfire2 je vysoce eliptický padák vpříčné i podélné ose, s konstantním poměrem komor, uavřenou náběžkou, určený pro zkušené parašutisty, kteří požadují vysoký výkon, ale ne tak vysokou rychlost jako mají extrémě rychlé padáky FX a VX. Design náběžky nejen že zlepšuje aerodynamiku, ale dává padáku účinější vedení, podobné jako má křídlo letadla a zpevňuje celý profil padáku.
Jedním z velkých problémů vysoce výkonných padáků je vyplavání z otevírání ve směru. ale otevírání Crossfiru patří mezi pohodlná a
bezstresová. Padák se vyznačuje výkonným flarem, který překonávají jen příčně vystužené trojkomorové vrchlíky typu EXTreme FX a VX. Crossfire nemá příčné žebrování ani žádný zabudovaný systém chlopní.
Doporučené zatížení od 1,4 psf do 2,1 psf.
Jako všechny padáky Icarus i Crossfire2 můžete objednat v jakékoliv velikosti.   
- TABULKA ZATÍŽENÍ -

Icarus EXTreme FX
V lednu 1997 byl uveden na trh nejnovější trojkomorový vrchlík s příčnými výztuhami - Icarus EXTreme FX. Název znamená Eliptical Cross braced Tri-cell (EXTreme - EXTreme-FX).
Co je to trojkomorový vrchlík s příčnými výztuhami? Trojkomorový s příčnými výztuhami znamená, že každý kanál je rozdělen ne na dvě, ale na tři komory a tyto komory jsou diagonálně vyztuženy tak, aby každý z kanálů zachovával co nejlépe svůj tvar.
Výhody
Jak známo padák typu křídlo po nafouknutí vzduchem vytváří stejný profil jako křídlo letadla, ale tím že to není pevná struktura, ale je vytvářena nafukující se membránou, se povrch deformuje a tím se snižuje jeho účinnost. Díky trojdělení komorové struktury jsou u Icarusu EXTreme kanály více
zamknuty v poloze a nemohou se tak volně pohybovat či jinak dýchat. Vrchlík je tedy v letu pevnější a je méně deformován.
U běžných padáků tyto deformace způsobují, že dochází k redukci rozpětí a tím pádem k faktickému poklesu plochy vrchlíku. Díky své konstrukci EXTreme FX úplně eliminuje jak deformace v příčných směrech, tak deformaci dynamickou a značně snižuje deformaci podélnou. Tím dostává celé křídlo podstatně vyšší pevnost v celé své délce.
EXTreme FX ale není padák pro každého. Byl specificky sestrojen, má radikální manévrovatelnost a je perfektní pro dlouhý nízský let těsně nad terénem. Je to padák poze pro zkušené piloty eliptických vysoce výkonných vrchlíků.
Jako všechny padáky Icarus i EXTreme FX můžete objednat v jakékoliv velikosti.   
- TABULKA ZATÍŽENÍ -

Icarus EXTreme VX - další krok je tu ...

EXTreme-VX je eliptický trojkomorový 27-kanál s příčnými žebry a je to v současné době bezesporu nejvýkonější padák na světě.
VX má řadu podobných vlastností, jako FX konstantní poměr komor, formovanou náběžku, nulovou dynamickou deformaci apod. Objem balení je asi o 5% větší než u běžných 9ti-kanálů. To se ale jednoduše vyrovná menší velikostí.
Menší rozteče mezi komorami a širší úhly příčných žeber dodávají padáku ráznější a pevnější vedení.
VX není náhradou za FX. Je to soutěžní padák vytvořený pro dlouhé swoopy a lety vysokou rychlostí těsně nad zemí pro ty labužníky, kteří chtějí ze svého padáku dostat maximální možný výkon.
Jako všechny padáky Icarus i EXTreme VX můžete objednat v jakékoliv velikosti.  
- TABULKA ZATÍŽENÍ -

Icarus Tandem

Icarus Tandem je padák ze ZP látky, plně eliptický. Šířka komor se liší, aby se tímto způsobem eliminovala deformace větí padáku. Lze volit mezi třemi konfiguracemi řidiček – „6 & 2“, „2 & 6“ a „Single brake line“ - buď se šňůrami Spectra, Vectran nebo Dacron.
Standardní velikosti jsou 330, 365 a 400sq/ft.

Nejběžnější je  varianta 365 stop s vectranovými šňůrami a sadou řidiček v6 & 2. Padák je dodáván se zpevněnou bridle což je vhodnou pro každý systém. Volné konce a madla tvoří součást postroje, s padákem se nedodávají.
Předpokládaná životnost vrchlíku je 2000 seskoků. Nutonost výměny setu šňůr po 400 seskokcích.
To je sice počet, který výrobce nezaručuje, ale díky použitým materiálům je životnost determinována pouze optřebováváním látky způsobeném UV-zářením a vlastním zacházením.

Pro informace ohledně aktuální ceny nás kontaktuje na wantula@skysport.cz / 777 926 180
____________________________________________________________________________________________________


 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky